Pantertant

publicerat i Allmänt;
Söndag 13 februari 2022
Tandborstbytardagen
 

(null)

Det låg så långt in i framtiden. Och plötsligt är man där. Overkligt men verkligt. Jag var ju nyss 37…eller okey då 50…men nä, jag kommer inte undan fakta.. jag fyller snart pensionär…det låter ju så gammalt…och inte är väl jag?..jodå…jaha..eller men…men jag? 

Jag brukar inte ha åldersnoja men nu känns det som om jag inte riktigt hängt med…beviset finns dock i henne jag möter i spegeln…ja, just ja…

Men okey då! Men jag tänker inte använda ordet pensionär så mycket, hellre "pantertant" :-)


Mello. Naturligtvis tittar farmor och farfar på mello när barnbarnet Izabelle sitter i publiken. Vi såg henne tyvärr men vi delade ändå en föreställning. Riktigt kul var det dessutom. Och proffsigt genomfört av Oscar Zia. 

(null)

OS-silver! Elvira igen! Wow! Tack! Grattis!!! <3

(null)
April 2016. Å vad jag längtar efter att stå där vid havet igen. På ön….Tiden får utvisa om den här pantertanten kommer att komma dit eller inte…

Visst märker man att dagarna blivit längre?Allt ljusare. I morse gick solen upp 07.38 och den går ner 16.34. Härligt! Men vi har en märklig vinter här där jag bor. Regn och plusgrader under natten i februari. Och nu börjar sportloven….Långt ifrån alla har råd, tid eller möjlighet att åka till fjällen även om de skulle vilja…

Önskar Dig en fin vecka! 
Var rädd om Dig! 

Ljuset
♥️

Taggar: #pantertant#pensionär#ossilver#mello#ljusare;

Kommentera inlägget här :