Vad händer?

publicerat i Allmänt;
Måndag 7 februari 2022

(null)
"Alltså livet är lite upp och ner just nu…husse och matte har börjat se på tv på morgnarna ..Jag, Balder, är mer nyfiken på vad som händer där ute…det värsta är att rätt som det är så får de glädjefnatt….men jag får inte låta när jag ser någon fyrbent därute…livet är orättvist…"

Dagens glädjefnatt: Sara Hectors guld i storslalom. Wow!!! Grattis och tack!!! <3

(null)
Himlen i går eftermiddag <3

(null)
Stolt tulpan


Valåret och valfläsken är igång. Plötsligt är nästan alla politiker intresserade av landsbygden…hur djupt och seriöst det intresset egentligen är återstår att se…;-)

En rapport: (Wisti)
(null)
Bra att veta…;-)

Och vad händer i OS? Jag vet bara att maken är frustrerad över damkronornas spel. Han suckar och det kommer "nej" och "men så där får du ju inte göra!" mm…:-) Så plötsligt: två "jaaa" i följd :-) Jag har redan gett upp men han har hoppet kvar ;-) Sverige spelar mot Kina. Just nu leder Sverige….

Har du halt där du bor? Här är vrålhalt. Hoppas på bättre tider, får man göra :-)

Gå varsamt! 
Kör klokt!
Var rädd om dig!

Hoppfullheter 
♥️

Taggar: vadhänder#guld#storslalom#balder#glädjefnatt#valår#llandsbygd;

Kommentera inlägget här :