Ett stort steg framåt

publicerat i Allmänt;
Tisdag kväll 4 januari 2022

(null)
Ljus i mörkret. Ljusare i själen :-)

Jag har gjort något, för mig, stort idag. Är riktigt stolt över mig själv. Litade på min intuition och kände att tiden var inne. 

Det känns bra nu. Läkning pågår fortfarande men nu finns det mer ro i själen. <3

Jag ser den här dagen som ett stort steg framåt och en bra start på året. :-)

Man måste få ha såna dagar också….

Ute är det halt. Sån där vinter jag inte gillar. Men det blir väl bättre vinter, får man hoppas. 

Nu är jag trött, behagligt trött :-) Spänningar har släppt. Välbehövligt. 

Jag har nära och kära som har utmattningssyndrom. Så vanligt i vår land i dag. Sorgligt och hemskt. Hittade följande på Fb. Det säger något om vår livssituation idag. 

(null)

Var rädd om Dig! 

Vila och Varande
♥️

Taggar: #kväll#stortsteg#intuition#vila#varande;

Kommentera inlägget här :