Segervrål

publicerat i Allmänt;
Måndag 31 januari 2022

"Vad gör du?" Undrar maken. "Jag tömmer diskmaskinen", svarar jag. "Varför nu?" "Jag blir så nervös så jag måste ha något att göra…" Från diskmaskinen både ser och hör jag matchen på TV. Och jag vågar mig fram i slutsekunderna. Lika vid 60 minuter. Sverige ska slå en straff på övertid. Och sätter den!!! Jaaa!!! EM-guld! Vi vrålar så högt så att varenda granne måste hört oss! 
Tack! Tack! Wow!!!
Glädjerus <3


(null)     
Sverige!!! <3 Grattis och Tack!!!

(null)
Känns inte lockande att sitta ner en stund…

Lunchpromenaden är kall. Den nordliga vinden biter i kinderna. Alla träd, lyktstolpar, papperskorgar har snö på "norrsidan"efter helgens oväder. 

(null)
Grå-vit färgskala

(null)
Naket

Noah, heter vårt senaste barnbarn och just namnet Noah var enligt statistiken det vanligaste namnet man gav sina nyfödda pojkar under 2021. Det vanligaste flicknamnet var Alice. <3

(null)
Det finns träd som har löven kvar. En färgklick!

(null)
Bye bye! :-) 

Tack för att Du tittade in här! <3

Omtanke
♥️

Taggar: #guld#handboll#segervrål#nordligvind#naknaträd#populära#namn;

Kommentera inlägget här :