Saknad

publicerat i Allmänt;
Fredag 8 juli 2022
Det har gått ett år, det gör fortfarande lite ont i hjärtat. Det är väl så det ska vara när man mist en fyrfota vän. 

(null)
Änglahund <3
(null)
Saknad <3 Älskade Pavvo <3

Jag får ta del av "stadsbrus" när jag går till och från frissan idag. Folkvimmel. Uterestauranger. Cyklar. Bilar. Butiker. Prat och skratt. Vattenspel. Torgstånd. Jaha…och? Kanske du tänker. För mig som så sällan klarar av bruset, är det som lycka att för en stund få uppleva det. :-) Jag gillar egentligen stadsliv :-) Och saknar det ibland. Men alla intryck blir för mycket för en utbränd hjärna. :-(

Snart kommer Noah tillsammans med sina föräldrar. Vi ska få äran att vara barnvakt ett par dagar. :-)

Jag hoppas att vi, maken och jag och Balder får några dagar för återhämtning nästa vecka. Hur mysigt och roligt det än är att ha besök av söner och barnbarn, så behöver man samla kraft ibland. Vi känner att vi absolut inte är unga längre :-) Att jag orkar så mycket som jag ändå gör, är ju ett under med tanke på senaste åren. Tacksam. 
(null)
Balder behöver också lite lugn och ro omkring sig ibland. <3

I morgon spelar Sverige sin första match i EM. Spännande. Heja tjejer! <3

Tack för att du ville läsa detta idag. <3
Ta hand om Dig! 

Älskad
♥️

Taggar: #saknad#ettårsedan#hund#barnvakt#återhämtning;

Kommentera inlägget här :