Minns du?

publicerat i Allmänt;
Onsdag 18 maj 2022
Tema: fascinerande växters dag
Internationella celiakidagen (glutenintolerans)


KP. Kamratposten. Jag hade den som barn. Mina söner hade den. Några bilder av idoler har blivit kvar här i en låda. :-) Från yngste sonens prenumeration. 
(null)
Ja, så såg han ut som ung, Zlatan :-) Anastasia, gillade jag, vart tog hon vägen? Pink, still going strong. Känns han igen? Ola Salo. :-) En gång sångerska i Destiny Child, Beyonce:-) Foppa! David Beckham. Min yngste son ville under några perioder ha frisyrer som idolen, men så här snaggad var han aldrig :-). Och till sist, men inte minst: Henke Larsson. :-)

(null)


"Det sista äventyret". Åh, vad jag gillade både boken och filmen. Han var bra på att skildra psykisk ohälsa, han författaren Per Gunnar Evander. Vila i frid. <3

(null)
Vacker dikt av Cecilia Ekhem <3

Idag hörde jag för första gången göken! Ko ko! 
Och högsommarvärme blev det! :-)
Jag är nyklippt och nymålad i håret :-) Känns fint. Mysigt att gå över Stortorget idag och se alla människor njuta av solen och värmen på soffor och uteserveringar. Plötsligt var det sommar. Men det blir visst kallare igen. Sån är våren. 

Ta hand om Dig! 

Och göken gol 
♥️

Taggar: #nyklippt# fäerihåret#minnsdu#kamratposten#dikt#gökengol;

Kommentera inlägget här :