Hösten levererar

publicerat i Allmänt;
Måndag 26 september 2022
Tema: europeiska språkdagen
Hummerpremiären
Internationella dagen för eliminerandet av kärnvapen (undrar hur det arbetet går  i dagens värld?) 

 
Efter en lång tid av sömnlösa nätter pga värk, kunde jag i morse/förmiddag konstatera att jag sovit lugnt och smärtfritt i …nästan 13 timmar! En helt underbar känsla. :-) Jag kunde sovit längre men någon måtta får det ju vara :-)
(null)

Efter brunch, som det ju fick bli idag, tog vi oss ut på en ordentlig långpromenad. Mulet men varmt. 
Vi gick åt ett håll som vi inte gått åt på länge. Och även in i ett bostadsområde vi inte gått i sen branden i höghuset.  Det är snart ett år sedan det brann 
(null)
I det området finns de fina fasadmålningarna som jag visat här förr. De är fortfarande lika fascinerande. :-) Konstnär: Rolf Carl Werner
(null)
<3

(null)
Man blir lite trött efter långpromenader :-)

Att Andreas Norlen blir fortsatt Talman tycker jag är bra. Han har "skött" sig bra på sin post. :-) En sosse som förste vice och en i skrivande stund ännu inte vald, andre vice. Blir nog SD-kvinnan. "Hon är ett bra föredöme för kvinnor"…????… sa en man…

(null)
Vackert! Otroligt vackert!  Hösten levererar! <3
 …..och nu är hon vald…

Polisserien "Tunna blå linjen" har ju startat igen. Säsong två. Hitintills tycker jag att den verkar lika bra som första säsongen. :-)

Du är Värdefull! 
Kom ihåg att använda reflex i mörkret! 

Kärlek
♥️

Taggar: #måndag#hösten#levererar#sömn#fasadmålning#talmän#reflex;

Kommentera inlägget här :