Lördag

publicerat i Allmänt;
Lördag 26 augusti 2023
Alla hundars dag
Jämställdhetsdagen 

Wow! Efter VM-bronset är Sverige ny världsetta i fotboll! Wow, ni är BÄST tjejer!!!! <3

Orkade inte skriva om politiska läget igår. Idag lånar jag Claes Erikssons ord. Håller med om allt.
(null)Från Fb

Vi vet inte hur gammalt vårt äppelträd är. Men stugan fyllde 100 år förra året så gammalt är det! Den första tiden vi hade torpet var det sällan eller aldrig några äpplen. Sen har det varierat men så många som i år har det aldrig varit. Minns alla bin som jobbade på i början av sommaren. Tack, bra jobbat! :-)
(null)

(null)
En petunia på gång. :-) 
  (null)
Klematisen tar alltid god tid på sig, men nu äntligen börjar den blomma :-)

Dagens teman skulle jag vilja skriva hur mycket som helst om. Men det är lite snårigt med tid idag. Så jag gör det lite enkelt för mig med en bild:
(null)
Favoriter i repris: mina älskade. Lakka, Cate, Pavvo och Balder. <3

Hundar är underbara! Jämställdhet får vi fortfarande kämpa för.  

(null)
Renfana. Även de bruna är fina. 

I morgon startar vi upp vårt äventyr. Vår resa. Förhoppningsvis utan alla hinder vi stötte på för ett år sedan…

Var rädd om Dig! 

Kärlek
♥️





Taggar: #lördag#hundensdag#renfana#klematis#egoism;

Kommentera inlägget här :