Ursäkt och läkning

publicerat i Allmänt;
Tisdag 22 augusti 2023

"Bra jobbat, jättebra kämpat!" Säger tandläkaren och ler. Och jag är både stolt och överraskad. :-D Efter en väldigt lång period med stora problem och svår kamp har munnen läkt. Jippi!!!


(null)
De sista ringblommorna. 

Jag ber om ursäkt att jag kom med vilseledande information, tidigare i sommar. Jag la ut bild och skrev om citronmeliss…det är bara det att det var ju inte alls citronmeliss…det var grön mynta! I affären stod den under skylten citronmeliss… men den doftade mynta visade det sig. Knasigt! 
(null)
Detta är grönmynta! 

Zzzvamp! 
(null)
Det vimlar av svampar längs stigen ner mot ängen. Och nej, jag är ingen svampplockare eller svampkännare. Men jag vet att dessa är oätliga. Fina ändå. 
(null)
Häftigt mönster. 
(null)

Igår kom de bästa hem. Svenska fotbollslandslaget. Och de blev firade om än bara inomhus. Tusen tack för all magi och spänning ni skapade under VM!!! Grattis till bronset! <3

Det är ju friidrotts VM nu! I Budapest. Och vad händer där? 
Jo, silver i gång. Perseus Karlström.  :-)
Guld i diskus! Daniel Ståhl. :-)

Idag var det skyfall över stan…igen…suck…:-(

(null)
Lugnet vid sjön igår kväll. Magiskt vackert ljus. 

Dagens ord:
"Själen tycker om vackra och djupa saker."
- Paulo Coelho -

"Never follow a leader who is more in love with power than people."
- Native American Proverb -
(extra tänkvärt i dessa dagar)

Var inte rädd - var rädd om Dig! <3

Allt gott! 
♥️






Taggar: #ursäkt#grön#mynta#ingahål#segrar#svampar#skyfall#ringblommor;

Kommentera inlägget här :