Tulpanfrossa

publicerat i Allmänt;
Söndag 15 januari 2023
Tulpanens dag

(null)
Älskade blomma :-)

Är på hemväg från Knivsta. Varit och grattat en jättefin tjej. Noahs mamma. Träffat trevligt folk, stora och små. Fikat gott. 

Du får stå ut med mitt "tulpanfrosseri" idag :-)

(null)


Vilken härlig "sportdag" det var igår. Hurra för alla framgångar. T o m favoritlaget i hockey vann. ;-) Tjejerna i JVM hockey imponerade! Vann semin mot USA! Så nära att få möta Finland i final men nu blir det Kanada istället. De möts i kväll. Heja tjejer!!!!

(null)

(null)


(null)
Alla dessa färger, dessa former…wow…<3

Jag har ingen favorit bland tulpanerna. Love them all. :-) Har du någon favorit? 

Hemresa i mörker. Ingen snö som lyser upp. Men inte heller någon kraftig nederbörd. Många varningar utfärdade över landet. Hoppas att det inte blir så allvarligt….

Tillönskar Dig en fin vecka. 
Jag fick en sån fin kommentar på bloggen att jag kände: jag fortsätter blogga. :-)

Tulpanglädje
♥️

Taggar: #tulpanfrossa#gratulerat#fintjej#sportglädje;

Kommentera inlägget här :