Vad ska man säga?

publicerat i Allmänt;
Fredag 21 juli 2023
Johanna har namnsdag

(null)
Ett par rosor fick komma in. De såg så hängiga och ledsna ut i regnet. 

Innan åskvädret och regnet drog in över oss igår:
(null)
Ser lite dramatiskt ut men väldigt vackert. Och nog kan man "se" både ett och annat där i molnen… :-)


(null)
Jag kan inte låta bli att dela med mig av denna. Från "Bokstavligt Målat" som jag följer på Instagram. Älskar de härliga, finurliga  målningarra. Får mig alltid ett gott skratt och just den här är ju så söt! <3

Dagens undran: Är det vilda djuret, i en stad i Tyskland, ett lejon eller är det ett vildsvin???

Ännu en undran: Är det vettigt att äventyra vår säkerhet och trygghet och diplomatiska förbindelser genom att tillåta koranbränning??? 

(null)
Ja, vad ska man säga…jag tycker synd om alla semesterfirare som inriktat sig på sol och bad. Sen läser jag om de som tar vädret med jämnmod. "Om det inte går att sola och bada får man göra annat, utflykter t ex." :-) Och så finns det de som nästan i panik reser från landet till hettan i Sydeuropa… Ja, vad ska man säga…???

Nu lite senare kom rapport om att det inte var ett lejon…

I stan mullrar åskan. Man blir lite trött på den…och på regnet…

(null)
Jajamän, så är det :-)

Tillönskar Dig en fin helg! Unna dig något du tycker om. 

Rosor
♥️

Taggar: #rosor#diplomatiskaförbindelser#moln#kikärtor#förändring;

Kommentera inlägget här :