Man har ju sina sidor

publicerat i Allmänt;
"Vädergumman" säger bara: nej!!! Och en hel del "aj, aj, aj"...
Det regnar och det snöar, det blåser kraftigt  och det är kallt. Vinter i maj...
Kroppen och knoppen värker så in i....ja, just det. 
Borde gå på sparlåga men just nu funkar inte det. Å andra sidan funkar det inte att göra allt det jag "borde" (hörde jag ett "måste?) när hela jag värker. Dilemma, kan man väl säga om sånt?

Så! Slutgnällt för denna gång! Tror jag. 

Hur såg 2 maj ut för ett år sedan?

(null)
Vid sjön 2 maj-18

Och för tre år sedan?

(null)
2 maj-16 Och vad den söta blomman heter...det har jag glömt...

(null)
Den spännande "lager på lager-himlen" igår när vi åkte till Dalarna.

Nu verkar parterna i SAS-konflikten vara överens. Det var en bra nyhet! 

Man har ju sina sidor...ja, på Fb alltså ;-) Och man måste justera, säkerhetställa och uppdatera. Och man följer instruktionerna, så gott man kan..,meeen..nej...det funkar inte...inte ens vid fyrtiofjärde försöket (känns det som) funkar det...suck...talar med son, han vet inte heller...suck...äh! Det ordnar väl sig, någongång...hoppas jag...;-) 

Teknik är bra, när den funkar! :-) 

Nu får vi hoppas att den fina försommaren kommer tillbaka. Det behövs regn, men snö? Kyla? Nej, tack! 

Hoppfullheter
❤️



Kommentera inlägget här :