Det brakar i skogen

publicerat i Allmänt;
Äntligen!!! Har granar bakom gamla stugan fällts. Inte var det lätt. Men med rätt man (makens svåger) så gick det! Sååå tacksam! Och jag och svägerskan fick gott om tid att samtala i lugn och ro. Mina pajer uppskattades och jag är lika glad som jag alltid är när jag orkat baka eller laga mat. :-)
(null)
"Gubbar i skogen" ;-)

Jag och svägerskan tog en promenad med hundarna ner till sjön. Så vackert. 
(null)
Höst vid sjön. 

Såg nu att en av de kvinnor jag beundrar, Sara Danius, har lämnat jordelivet. Bara 57 år gammal. Tack för den du var Sara! RIP <3

(null)
"Det är inte utan att en annan är trött efter en intensiv dag. Men åh, vad kul det är med besök!"

Var inte rädd!
Var rädd om Dig! 

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #detbrakariskogen#äntligen#tacksam;

Kommentera inlägget här :