Mitt i veckan

publicerat i Allmänt;


Ber om ursäkt för reklamen. Jag rår inte över bloggportalens beslut och jag kan inte längre "köpa mig fri". Har funderat fram och tillbaka och bestämt att jag fortsätter här ett tag till. Hoppas att ni blir kvar och att reklamen inte "stör" eller avskräcker er <3

(null)
Här hos oss har det varit färre fjärilar än vanligt under sommaren. Tråkigt. Ändå har vi lavendel och andra växter som drar fjärilar till sig. 

Det är onsdag, mitt i veckan. Olof har namnsdag. 29 juli. 
Vi tar en promenad till ängen. 
(null)
Det är inte mycket till äng längre. Den växer igen. Tyvärr. 

(null)

Det blir en Wisti idag också. :-)
(null)

Vad är det med folk som låtsas och gnäller över att "de inte hörs för att de har avvikande åsikter"? Jag tycker att de hörs och syns överallt, hela tiden...Just nu är det väl mest FHM som det klagas på. Mycket prestige i detta med corona. Ändå vet ingen ännu vad som händer framöver och det är långt ifrån över...
Jag har fortsatt förtroende för Tegnell. Och nu är "det som det är" :-) Att diskutera om hur det skulle varit "om vi gjort si eller så" istället, är ju ganska meningslöst. 

Och vad ska man säga om Trumps uttalande: "Ingen gillar mig, det måste bero på min personlighet."
Hoppsan...
Problemet är väl att de finns de som faktiskt gillar Trump...

Till sist. Något fint och kärleksfullt:
(null)
<3

Tack för att du ville titta in här! Välkommen åter! 

Kärleksljus
❤️




Taggar: #mittiveckan#reklamen#attgnälla#fjärilar;

Kommentera inlägget här :