Hunden <3

publicerat i Allmänt;
(null)
Det var Hundens Dag igår. Det glömde jag att uppmärksamma. Det får bli idag istället. <3

Mina fyrtassade familjemedlemmar har varit:
Lakka. En rödbrun cocker spaniel. 
Cate. Brunvit springer spaniel.
Pavvo (Pavarotti)  Svartvit springer spaniel

Nuvarande:
Balder. Vit, svart, brun. Blandras

Var och en sin egen speciella personlighet. <3

(null)
<3 <3 <3 <3

"Anne möter Björn" blev mitt val av program igår och jag ångrar verkligen inte det. Om sjukdom och sorg, liv och död, glädje och hopp, tacksamhet och skönhet. Han är så inspirerande, Björn Natthiko Lindeblad. Hans livserfarenhet, humor, ödmjukhet, kraft. Men också accepterandet. Att "släppa"….se programmet om du inte gjort det! Rekommenderas varmt. <3


Mitt favoritlag i fotboll går det väldigt dåligt för. Mitt favoritlag i hockey är ett stort frågetecken. Fast det kanske vänder? Det bara regnar, regnar, regnar. Det är grått, grått, grått….men solen kanske tittar fram på måndag! ;-)

Visst är jag ett under av optimism!!! Hi hi….


Idag har vi köpt ny hallmatta. Den andra hade för mycket päls…hundpäls….och märkliga fransade hörn…efter tänder….hundtänder..Så kan det vara att ha hund. Men mest är det kärlek, kärlek, kärlek <3

(null)

Fredag! Dags för fredagsmys! :-)

Trevlig helg! 

Hoppfullheter
♥️

Taggar: #hunden#minafyra#fyrtassade#spaniels#blandras#ödmjukhet#optimist;

Kommentera inlägget här :