11/11

publicerat i Allmänt;
Torsdag 11 november 2021

(null)
11/11 kl 11.11 är för många inom andligheten något speciellt. För mig personligen betyder det inte något speciellt men t o m jag känner att det är starka energier i rörelse. 

Jag stod en gång och samtalade med en ung tjej om hennes halsband, föreställande yin och yang- symbolen. Hon berättade att hon tyckte så mycket om smycket, det kändes som om hon fick kraft av det. Vi pratade lite om energier, då en äldre man kom förbi och fräste: "det finns inga energier"! Jag blev lite arg först men sa inget. Sen blev jag full i skratt. Om det var någon som spred energi omkring sig så var det den mannen. Dålig energi….mörk energi…tung energi…;-)

(null)
Solenergi, andlig energi, ljus energi…<3 Det talas mycket om portaler som öppnas och om frekvenshöjningar. Jag hänger inte riktigt med där. För mig är det viktigt att känna, uppleva ljus energi, även under mörka tider. <3

En människa, en släkting till maken, har idag lämnat sitt jordeliv. Det var väntat men ändå så känns det så märkligt…Tankarna går till hans allra närmaste. <3 

Det är "talmansrundornas " dag idag…igen….må de snabbt komma till ett beslut…

Dagens citat:
"En enda handling av medmänsklighet, 
kan förändra allt" <3
- Tomas DiLeva -

Gå i Ljus
♥️

Taggar: #elftenovember#energi#ljusimörker#talmansrundor#lämnat#jordelivet;

Kommentera inlägget här :