Oktobertulpaner

publicerat i Allmänt;
Onsdag 27 oktober 2021

Regnet smattrar mot rutan. Har knappt sovit en blund i natt. Där tanden satt värker det. Från bygget hörs ett ständigt pålande. Har jag kvar några hörselskydd tro? Såna där små att  stoppa i öronen…som man hade på stora konserter. Konserter som man gick på för evigheter sen, känns det som….

(null)
Sommarminnen behöver jag idag. . Här den vackra akvilejan. <3

Dagens positiva: 
Tareq Taylor blir årets julvärd! :-)

Något till som känns positivt just nu, just här är att regnet upphört, molnen skingrats och solen tittar fram. Och vad ser jag genom mitt fönster? Månen tittar också fram. :-)

(null)
La Luna! <3
Igår var jag in på Arran Krukmakeris hemsida och lärde mig lite om symbolerna på samernas trummor. Delar två fina här:

(null)
Gillar speciellt månen. Så roligt att kunna lära sig lite "nytt".  :-)

Nu kom maken hem från affären. Till min stora lycka har han köpt den allra vackraste höstbuketten! Tacksam! <3

(null)
Oktobertulpaner :-)

Må din väg gå till mötes! 
Kärlek
❤️

Taggar: #oktobertulpaner#samiskasymboler#tandvärk#måneochsol#julvärd;

Kommentera inlägget här :