Två ljus i mörkret

publicerat i Allmänt;
Söndag 4 december 2022
Andra advent


(null)
Den blå hyacinten. Så fin och doftar så gott. :-)

Jag tänker på healing idag. Läkandet. Förståelsen. Förlåtelsen. Under min senaste kris (depression) fick jag mycket hjälp via healing. För att förstå. För att släppa  skuld som inte var min att bära. Klara av att förlåta. Det behövs mod och stöd för att möta gamla trauman. Men det är nödvändigt för att gå vidare i livet med självinsikt och medvetenhet. 
(null)
Från "Möt din skyddsängel"
(null)
Precis så!  (null)Från Fb. <3

(null)
Den rosa hyacinten är så söt. :-)

(null)
Dagens ängel: Ett julkort från 2013. Ännu en ängel att bli glad över. Illustration: Eva Dahlberg. 

Dagens Änglaord: "Änglar överskrider varje religion, varje filosofi, varje troslära. 
- S:t Thomas av Aquino -

(null)
Två ljus i mörkret. För mig står de för Hopp och Förväntan. 

Tillönskar Dig en fin ny vecka. Allt gott! <3

Healing
♥️

Taggar: #andraljuset#änglaord#hyacinter#healing#hoppet#förväntan;

Kommentera inlägget här :