Blasé?

publicerat i Allmänt;
Fredag 4 februari 2022

Gratulerar mamma på distans. Hon fyller 87 år! Hipp hipp hurra! <3

(null)
"En tulpan på födelsedan!"

Vi har "usch-väder" idag. Den lilla snö och vinter vi hade regnar bort…blött, blött, blött :-(
Så trött på jojo-väder! 
Både gula och orangea varningar från SMHI för besvärligt väder och ishalka i stora delar av landet. Se upp och se ner! 


Positivt: Riksdagen har beslutat om strängare straff för djurplågeri. Tack! Det kanske inte avskräcker men det är en signal om hur fel detta är! 

———
 

(null)
Denna mörka grå dag gör jag mig en "vitamin-brunch" :-) Mums! :-)

(null)
Ja, kanske det…hoppas…:-)

Det är visst OS-invigning nu. Kanske ska man titta? Jag brukar tröttna ganska fort. Vet inte varför. Förr var det kul att se alla nationerna samlas och marschera in och sen den storslagna underhållningen…har jag blivit så blasé? Tydligen. 

Nej, nu avslutar jag detta fredagsinlägg med, sedvanlig, men inte desto mindre ärlig, önskan om att vi alla får en fin helg! 

Hoppfullheter
♥️

Taggar: #blase#os#invigning#regn#mammasfödelsedag#högrestraff;

Kommentera inlägget här :