Snöoväder

publicerat i Allmänt;
Måndag 21 februari 2022

(null)

Orange varning här. Vind i kombination med snöfall. Jo, tack, det märks….Hoppas innerligt att alla som inte måste ut håller sig inomhus. 

-1 känns som -7…och blötsnö…man kan hålla sig för skratt… Och snörök! Snacka om snörök. 

(null)

Tacksam över att ha tak över huvudet och varma kläder på kroppen och slippa gå ut! Känner mig välsignad. <3

(null)
Som en drottning i det färgglada blomsterhavet, breder hon ut sin skönhet. 

En varm kopp te är inte så dumt heller. En bra bok eller en bra film/serie….jag har nått en ålder då jag kan unna mig mitt på dagen en vardag. En tröst på "ålderns höst"….nämen visst ja, jag har ju blivit självutnämnd pantertant! :-) Minnet…hm…

(null)
Lite symbolisk färgglad andlighet som motvikt till yrsnön där ute. :-)

Nu har snösvängen varit här. Tack för det! 

Hur vädret än är finns det alltid många människor som måste jobba för att hålla igång Sverige. Tacksam till alla dem! Var rädda om er! 

Tacksamhet och väder fick dominera dagens inlägg. Inte så märkligt kanske. ;-)

(null)
….och blommor…<3

Var du än är, hoppas att Du har det bra! 

Om någon undrar vad Balder tycker om vädret är svaret: om det tycker han inte. ::-(

Välsignad
♥️




Taggar: #snöoväder#blötsnö#orangevarning#blåst#blomdrottning#tacksamhet;

Kommentera inlägget här :