Inte där än

publicerat i Allmänt;
Måndag 23 januari 2023
Tema: Elens dag…jojo… snacka om aktuellt tema! 
 

Ibland måste man prova sig fram. Längtan finns där, motivationen och inpirationen likaså. Ändå…nej, jag är där än. Försökte börja måla igen igår…bara "leka" med färgerna. Men nej…det funkade inte…
Samma sak med att trumma igen…längtar…men kroppen vill inte. Den värker. När tandvärken äntligen är över, trilskas sjukdomen. 
Är det synd om mig? Kanske. Tålamod och acceptans är något jag får lära om och om igen. Tids nog är jag "där" :-)
Och jag vet att jag är långtifrån ensam om att ha det så här! 

(null)
Jag följer "Havsglas" på Instagram. En kvinna som skapar så vackra smycken av glasbitar som "slipats" och formats av havet och sanden.  Plockade fram mina glasbitar som jag "pysslat" med för många år sedan. Visst är de vackra! Jag har varken kunskap eller verktyg för att skapa smycken men något ska de väl användas till. Än så länge bara njuter jag av de vackra färgerna. :-)

(null)

Dagen började kall men ju senare det blir desto varmare blir det ute. Nu -3. Dessa eviga temperaturväxlingar! 

Nu säger kroppen stopp. Inte mer skrivande nu. 
Okey…

(null)
:-)

Tålamod
♥️

Taggar: #intedärän#tålamod#havsglas#växlande;

Kommentera inlägget här :