På återseende

publicerat i Allmänt;
Torsdag 12 januari 2023

Vi har konstaterat något positivt, maken och jag: "klockan är över 15 och det är fortfarande ljust"! :-) 
"Även om det är mörka tider (på många sätt) så går vi mot ljusare tider."
Så är det. :-)

Igår, för 12 år sen publicerade jag mitt första inlägg här på min blogg. Nu funderar jag på att sluta. Men bara funderar. En av anledningarna till att jag bloggar är att det är ett sätt att hålla igång hjärnan. :-) Men anledningen till att jag startade var att jag ville förmedla, sprida goda nyheter och glädje. Det känns allt svårare att hitta positiva saker i tillvaron som kan vara givande för många. Jag är inte deprimerad men jag ogillar skarpt den mörka tid vi lever i. Det är komplicerat…och det tar av energin…
Vi får se…kanske känns det annorlunda i morgon. 
Jag är så tacksam för alla som vill läsa! <3

(null)


Idag var jag till tandläkaren för att dra ut tanden som plågat mig i månader. Utdragning blev det…men inte av den tanden! Snopet nog så är det en annan tand, en visdomstand som bråkat på senare tid! Så kan det gå! Detta innebär, om jag har tur, att behandlingen av den första tanden kan slutföras. Håller tummarna. 

Säger inte farväl utan: på återseende! 

Kärlek 
♥️





Taggar: #mörk#ljusare#bloggat#fortsätta#sluta#tanden#visdomstand;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Skånetjej:

Hoppas du fortsätter blogga. Allt behöver inte vara positivt. Även negativa bidrag kan kännas positiva eftersom jag då känner att det är mer än jag som reagerar på allt mörkt i vår omvärld. 😊

Svar: Tack! Jag återkommer! 💛
Lavendelmamma

Kommentera inlägget här :