Allt är som det ska vara

publicerat i Allmänt;
Torsdag 27 juli 2023
Sjusovardagen 

(null)

  Mitt lilla inlägg igår var inte meningen att oroa. När jag haft och har lite extra mycket omkring mig sinar kraften lite. Gäller även som nu, positiva saker. :-) Men allt är som det ska vara. <3

(null)
På väg ner till sjön i julikvällen. Son, barnbarn och deras hund. Så mysigt att ha dem här. <3

(null)
Som alltid är det full rulle på hundarna… :-)

Izabelle, vårt barnbarn, fyller 10 år i höst. Hon är en fantastisk tjej. Står på händer, hjular, springer på långa smala ben. Och är dessutom så bra på att roa sig själv långa stunder. Teater, dans och att måla och pyssla. Jag, farmor, kan inte hjula men jag målar och pysslar gärna. ;-)
(null)
På promenad idag. :-) Dikesrenarna bjuder på både smultron och blåbär. 
(null)
När man varit på promenad tillsammans med Izabelle. :-) Livets goda, naturens goda. Fast Izabelle tycker ändå att godis är godare än bär. ;-)

(null)
Trött hund :-)

Nu skapar vi, jag och Izabelle. "Det bästa med att måla är att man känner sig fri", säger Izabelle. Vi målar, målar över, experimenterar…pratar, skrattar, skapar…ja, vi är fria! :-)

(null)
En fjäril ville vara med oss också :-)

Ikväll blir det grillat. Och vi får tränga ihop oss i lilla stugans "kök". För i gamla köket råder målarkaos! :-) Frihet. 

Sinead O’ Connors är död. Succéer och skandaler kantade hennes livsväg.Vila i frid. Tack för musiken… 

(null)
Alltid lika vackert vid solnedgång :-)

Tack för att du tittade in här! 
Välkommen åter! <3
 
Skapande
♥️
 

Taggar: #alltärsomdetskavara#barnbarn#mysigt#skapar##hundar#promenader#frihet;

Kommentera inlägget här :