Tackar min skyddsängel

publicerat i Allmänt;
Söndag 9 juli 2023

 
Igår:
Den där känslan. Av både tacksamhet och skräck. Jag stod precis på förstukvisten på väg att springa ut i regnet för att stänga igen paviljiongen…då blixtrade det till och åskan small till direkt, en rejäl blixt precis genom huset. Det knäppte till. Strax därpå en till blixt och dån. Strömavbrott en kort stund. Jag tackar min skyddsängel för att jag inte hann springa ut…
(null)
En detalj ur en tavla som jag målat

Det är högsommar. :-)
(null)
Skönheter 

(null)

Dagens ord:
"Life is short 
-  eat dessert first"
:-)
(null)
Det blir ingen stor skörd av jordgubbar hos oss. De här är nog de enda stora, sen är det bara små. Men man får vara tacksam för det lilla ändå :-) För snacka vad goda de är! 

Natten var dimmig. Väldigt fuktig. Idag är det varmt, fuktig värme och mest sol. 

Kanske lägger jag mig i hängmattan en stund…eller så orkar jag baka? Kanske både ock? Eller inget…det är en sån dag ;-)
Om någon läste mitt inlägg igår och undrar om jag köpte en klänning till slut: jodå, men ingen av alla de jag tittade på igår :-) Snacka om beslutsångest. ;-)

Hoppas att Du har en bra dag! :-)

Änglavakt
♥️

Taggar: #skyddsängel#åska#blixt#änglavakt#högsommar;

Kommentera inlägget här :