23

publicerat i Allmänt;
Torsdag 23 mars 2023 (23032023) ;-)
Nordens dag
Världsmeterologidagen
Matlådans dag 
:-)

"Det står väl inte i Mose lag att gamla kärringar inte får klättra i träd!"
- Astrid Lindgren -
<3
Startar bloggen med rejäla ord från Astrid. Älskar henne! :-)

(null)
Soligt och +10 i skuggan. Fågelkvitter. Vår! Kikar in i växthuset och längtar…. :-)

(null)
Naturens egen "iskonst" :-)

(null)
Längtar till blomningen. Tålamod. ;-) Rhododendron solar sig. :-)

Den här konstiga regeringsbildningen… suck… och nu hotar deras avtalspartner med regeringskris! Vad har ni ställt till med?  Och "gråtstämning" i KD…(?) Skratta eller gråta? Inget av det. Bara konstaterar att det här korthuset verkar vara på väg att falla ihop… 
Lidl (där har jag aldrig handlat) sänker sina matpriser.. Kanske bäst att ställa sig i kö där? 

Men just idag måste jag ta hand om min förkylning, "så att jag får behålla den länge", som min mamma brukar skämta. ;-) Nej, jag vill bli av med den illa kvickt! Tack! 

Vårtecken: ett helt fält fullt med svanar. :-)

(null)
Ja, onekligen… :-)

Var rädd om Dig! 
Tack för att du tittade in här! 

Vårlängtan
♥️


Taggar: #tjugotre#vårlängtan#sänktapriser#regeringen#korthus#svanar;

Kommentera inlägget här :