Blomsterflickorna

publicerat i Allmänt;
Onsdag 10 april 2024
Internationella syskondagen 
Jag har tre systrar. En "hel" och två "halva". :-)
Och så har jag vänner som jag känner systerskap med. 
Tacksam över vad livet gett mig. Tacksam över dem jag fått möta. <3   
 

Hockey…ibland en plåga och besvikelse…ibland en rysare och glädje! Det senare är att föredra även om man är helt slut efteråt…som igår kväll…Fortsättning följer…:-)


(null)Suck…ja, precis…det är tungt… och onödigt egentligen…men är man högkänslig så är man… Och högkänslig är inte det samma som "överkänslig". Det behöver man tydligen alltid påpeka har jag märkt. 

Hittade följande på Fb. 

(null)Sanna ord. Att ta till sig i vår individualistiska värld. <3


(null)Plötsligt kände jag för att visa upp en av mina gamla "crazy-tavlor". :-) "Blomsterflickorna" blir i allafall jag glad av. :-) Målad 2016. 

Det blåser idag. Vårvindar friska? Kanske. 

Ta hand om Dig! Du är värdefull! <3

Andetag
Dagens meditationsbild med ord:

(null)


♥️

Taggar: #blomsterflickorna#glad#syskon#tacksam#frihet#övertänka#meditationsbild;

Kommentera inlägget här :