Mysigt

publicerat i Allmänt;
Torsdag 22 februari 2024
Alla scouters dag
Internationella brottsofferdagen

(null)
Alldeles speciell :-) 

Har blivit uppvaktad idag. Yngste sonen med familj kom med blommor och lotter och bjöd dessutom på lunch! Mysigt! 
Har inte skrapat lotterna ännu…;-)

(null)
Söt tulpan <3

Politiken:
Ni vet redan vad jag anser om nuvarande regering. Inte gillar jag dem mer nu när statsministern åter sviker ett viktigt löfte…denna gången gäller det vårdkrisen…så lätt att sitta och le och lova i tv och sen svika…vad trött man blir på denna skenhelighet! Oansvarigt. :-(

(null)
I nästan varje tulpanbukett finns det en blomma som liksom inte "hänger med" de andra. Kanske t o m slokar. Jag sätter dem för sig, i detta fallet i gamla flaskor, och strax slår de ut i full blom. :-) Tar bort några blad och ger dem en nytt snitt först. :-)

Torsdag och dagvill som jag är har jag fredag…;-)
Må din torsdag vara/varit en bra dag! Var rädd om Dig <3

Andetag
Dagens meditationsbild och ord:

(null)

♥️

Taggar: #uppvaktad#blommor#svek#meditationsbild;

Kommentera inlägget här :