Pussel

publicerat i Allmänt;
Fredag 16 februari 2024

Vd jag gör? Jo, förstår du, jag lägger pussel. Ibland. För att hålla igång hjärnan. Önskade mig och fick ett pussel i julklapp. Ett runt pussel, 500 bitar. "Det är väl inget", tycker "pusselexperterna". Jo, för mig med gammal utbränd hjärna, är det en utmaning :-)
(null)
Jaja, det blir väl klart till jul i alla fall…;-)

Oj, vad vi längtar ut till torpet nu…Det regnar idag och snön sjunker ihop. Det är slaskväder. Vi får se när vi får möjlighet att ta oss fram till stugan. Och när vi väl gör det hoppas vi att välsignelsen finns kvar. Att allt är bra och fungerar därute…

(null)
Älskar dem. De är så frodiga och vackra. Lyser upp i tillvaron. <3

Februari är "grattis-månad" för mig. Var och varannan dag skickar jag gratulationer till födelsedagsbarn i alla åldrar. Släkt och vänner. Min egen dag närmar sig men den får bli väldigt enkel. Vill ha det så. :-) 

Och det är fredag. Igen. :-) Tillönskar Dig en riktigt fin helg! Unna dig något du tycker om :-)

Andetag
Dagens meditationsbild 
(null)

♥️

Taggar: #februaribarn#pussel#helg#grattis#tulpaner#meditationsbild#slask;

Kommentera inlägget här :