Sommarhyllning!

publicerat i Allmänt;

Det är sååå mycket jag har att berätta men eftersom ryggen fortfarande envisas med att plåga mig med svåra smärtor så får jag nöja mig med att göra ett litet inlägg. Denna, minst sagt heta dag, +31, mår jag lite bättre. Det här får bli en hyllning till sommaren!!!



Lavendelblått!!!
(vilket underbart ord...)

"Lycklig den som kan fånga långa sommarn i sig"
Lena Philipsson



Älskade Blåeld!

"Det är roligt att plocka blommor på sommaren.
Men inte morfars blommor, för då blir han arg."
Marie, 6 år



"Vänd blicken mot horisonten,
låt tiden gå
och tankarna flyga iväg"
Ur Lantliv

Juli månad närmar sig. Det var så mycket jag inte hann med under juni. Så är det ibland... Har vilat, så gott det går. Suttit på balkongen och tittat på alla fantastiska båtar som gått förbi nere på ån. Längtar efter att kunna ta en promenad i kvällssolen... Tid bokad hos kiropraktor. Hoppas, hoppas, hoppas, snart bli bra!!!

Dagens tanke: "Lyft foten från gasen
en fjäril på vägen.
Eeva Kilpi

 

Kommentera inlägget här :