När något slocknar

publicerat i Allmänt;
Jag har tappat sugen...återkommer när jag hittat den....:(
Ibland blir mitt själpåtagna uppdrag att sprida positiva tankar och glada nyheter bara för mycket för mig. Jag vill, men det funkar inte. Jag kan sätta på mig ett påklistrat leende men tankar och känslor är negativa och mörka...Utmattad av alla negativa händelser i världen... allt hat...som en ond spiral...

Men jag kommer alltid upp igen med ett äkta leende :-) 
När jag funnit ljuset igen :-)
Efter regn kommer solsken, men just nu är det bara blött och halt. Jag saknar den fina vintern....magiken..den rena vita snön...
Ibland så slocknar något inom en
Tilliten sätts på prov
Tilliten till livet, meningen, människorna
Tron på "något" svajar
Ljuset finns kvar där djupt inom mig
Jag vet...
Jag tror du vet hur det känns
<3
❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Birgitta:

Kära du, vila dig lite!! Alla goda tankar som du delat, ger nu ringar på vattnet, medan "båten lägger sig i hamn en stund". Varm kram från din "äldsta vän"

Kommentera inlägget här :