Sannolikt?

publicerat i Allmänt;

Mina tankar vandrar iväg till Tage Danielsson och hans monolog om Harrisburg. Om Sannolikhet. Sannolikhet är något som liknar sanningen...
Nu har det dykt upp ett nytt uttryck för att undanhålla sanningen och att vägra medge att man ljuger: "alternativa fakta"...



När jag nu tagit upp det heta ämnet Sanning så vill jag dela med mig av denna:


Nej, den är inte "sann" men den är bra ;-)

Nu har jag nattat barnbarnet. Hon sover gott och tryggt. Hunden sover också. Det tar på krafterna att ha en treåring på besök. ;-) 


Idag har Izabelle fått träffa "sin" Kajsa som hon brukar besöka när vi är på jobbet. Hon blev lite förvånad över att "hennes" Kajsa hade en hund! Jodå, mötet mellan henne och busiga cairnterriern gick riktigt bra ;-) 

Hockey på TV. Snart sovdags. 

God Natt!
Sov Gott!
Änglarna vakar hos Dig
❤️

Kommentera inlägget här :