Fingrarna i jorden

publicerat i Allmänt;

Gudomligt skönt med Vår! Underbart att kunna vara ute på gården och kratta, beskära, sopa och köra ner fingrarna i jorden! :-)


Nu på eftermiddagen har det börjat blåsa ordentligt här. Men solen skiner från en nu nästan klarblå himmel.

Hunden är nyduschad. Han deltog i vårbruket på sitt vis: grävde stora hål i gräsmattan...det gillade inte husse och matte....

Paus. Men hunden längtar in ;-)

Jag målade mig in i sommartiden igår kväll och natt ;-) Av de tre påbörjade målningarna i blått som jag visade igår valde jag att fortsätta på denna. Den är spännande och det är mycket kvar att måla ;-)


Nu doftar det popcorn här och på TV:n är det hockey. Viktig match! :-)

Hunden sover.

Mina livsandar vaknar så smått när våren är på ingång. Skönt med en utedag. Härligt att uppleva uppvaknandet i naturen. <3 Tacksam.

Hoppas att solens strålar nått dig idag!

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :