Bär med mig

publicerat i Allmänt;
Dags att försöka landa igen efter en fantastisk, fin och lärorik helg. 
Jag vet att jag är här och nu men samtidigt på något sätt ännu kvar där i cirkeln med härliga, kloka och roliga kvinnor. Och trummorna...

Tillsammans gjorde vi resor i tid och rum. Jodå, det går att resa så också. Flummigt? Nej, definitivt inte. :-) 
 
Nu ska jag renskriva anteckningarna och utföra ett hantverk. När jag orkar.

Tacksam att jag fick så mycket stöd, hjälp, förståelse och lindring av övriga deltagare när jag oturligt nog gick in i ett skov. Värk i armar och rygg. Men det gick bra att vara med på det mesta ändå. <3

Ett dygn i stan nu, sen troligen ut till torpet igen. Där kan jag trumma. :-) 

Tacksam för all ny kunskap och alla de härliga upplevelserna. Och alla skratt! Bär med mig allt detta på min fortsatta livsväg. Har lärt mig en hel del om mig själv och mitt varande. 

Glad och tacksam också över att äldste sonen med familj kommit lyckligt hem från fjällen utan brutna ben. ;-) 

Hoppas att din helg också varit bra. Vad är du tacksam över? 

Och inte att förglömma de fyrbenta vännerna på kursen:
(null)
Diva <3
(null)
Buddha <3

Vilka sötnosar! :-) 

Allt gott inför veckan önskar jag Dig!
❤️

Taggar: #bärmedmig#resaitidochrum#tacksam;

Kommentera inlägget här :