Kungligt besök och vacker november

publicerat i Allmänt;
(null)
Jag vet inte varför Kung Carl Gustaf var på besök i ån nedanför vårt boende. Den hör ju hemma i Fyrisån! :-) Bild från förra veckan. 
(null)


November fortsätter att vara mulen och grå. Tacksam för värmegraderna i alla fall. En kort stund tittade solen försiktigt fram här och jag rusade ut och fotade lite. 
(null)

(null)

(null)

Det finns skönhet i det grå. 

Man får samla på ljusglimtarna :-)

Nej, jag mår inte så bra som jag skulle behöva. Så fort jag får huvudet över vattenytan så händer något som trycker ner mig igen. Jag vill bara skrika men det går inte. 
Säkert finns det bland mina läsare de som känner igen sig i detta. 
Kamp, kamp, kamp...tårar, tårar, tårar...

Ta vara på ljusglimtarna!
❤️

Kommentera inlägget här :