Änglar på vägen?

publicerat i Allmänt;

Ibland händer det märkliga saker. Ni har kanske läst om familjen som skulle åka in på BB men inte fick ta ambulansen? De hade ingen egen bil så de måste kontakta en vän för att låna hans bil. Men bilen måste tankas innan de kom iväg. På vägen till sjukhuset började kvinnan att föda. Maken släppte blicken från vägen och tittade på sin fru...tappade kontrollen över bilen som snurrade flera varv och voltade ner i ett dike.
Under dessa sekunder föddes barnet...Innan räddningstjänsten kom dök otroligt nog en brandman och en läkare (änglar?)upp och tog hand om mor och barn.
Mamman har idag ont i kroppen och är trött men ändå glad att allt gick så bra. Och barnet mår bra! :)
En nästan otrolig historia....;) Ur verkligheten...

Idag vilar jag ryggen för att kunna orka på en liten resa i morgon :-)
Jag har min vana trogen, överansträngt mig :-(

Varmt idag också. Hunden flämtar i värmen. Längre promenad får vänta till kvällen.

Nu har jag hittat en kul app där jag kan leka med mina bilder. Göra collage mm. Det är hur kul som helst :-)

I morgon går solen upp igen - för Dig!

Kommentera inlägget här :