SOLSKEN

publicerat i

Att vakna av solsken,
att ha fönstret öppet hela dagen,
sitta en stund på balkongen,
ljudet av bildäck mot slaskig asfalt,
fågelkvitter...

...våren är på G!!! :)))

Det är befriande att se blå himmel igen!

"Sol ute, sol inne,
sol i hjärta, sol i sinne."

Jag brukar inte lägga upp bilder på mat på Facebook men i går kväll gjorde jag det ;) Inte för att göra andra avundsjuka utan för att jag var så vansinnigt lycklig över att äntligen orka sitta på restaurang och njuta av trerätters. Det som var totalt omöjligt för ett år sedan är i dag en fantastisk och genomförbar möjlighet :)) Ett stort steg på Bättringsvägen. Och gott var det!!!
Jag älskar fisk och skaldjur ;) Gött!

Sen blev det Melodifestival på TV. Det är kul att se ett program som alla har åsikter om och "ingen" ser men väldigt många ser ändå... ;))

En tur ut till torpet idag fick igång livsandarna igen. Sol och vindstilla och fågelkvitter. Mycket snö kvar men ändå så skönt. Vårvinter!

Dagen har ökat med 4 timmar och 20 minuter sedan vintersolståndet :)

Jag har valt denna affirmation inför veckan:
"Jag är trygg i att allt kommer att bli bra"
( Kreativ Insikt)

Må solen på oss lysa ;)

Kommentera inlägget här :