Chockerande vackert

publicerat i Allmänt;
Jag skrev ett långt, roligt och intressant inlägg, tyckte jag själv i alla fall....tydligen tyckte inte bloggportalen det för inlägget bara försvann...ut i cyberrymden eller nåt sånt....suck....
 
Är tillbaka i stan. Det är varmt och det blåser. Tvättmaskinen går för högtryck. Det blir mycket tvätt även efter två vuxna personer. Men det var betydligt värre förr när vi var 4 i hushållet. Då var det ständigt bautahögar med tvätt. Kändes ibland som om jag bodde i de där tvätthögarna...;)
 
Det jag skrev  om i det försvunna inlägget ska jag skriva om snart igen. Det handlade bl a om nyttan med choklad och om homo sapiens och homo technicus... jag lovar att det är intressant. Kommer snart på denna blogg ;)
 
Men inte nu i kväll. Är trött och ska jobba i morgon.
 
Jag önskar er alla en God Natt med en bild från sjön i går kväll. Och med Anne Swärds ord:
 
" Tillvaron kan ibland 
vara chockerande vacker
- ett dramatiskt ljusspel
över en snart slocknad himmel...
man vill bevara det,
men flyktigheten är alltid
en del av skönheten."
 

Kommentera inlägget här :