Nobel och julklappspapper

publicerat i Allmänt;
"Dörren stängs för näsan din, det är bara roligt ;-) "
Julklappar inköpta och nu ska de slås in. Har julklappspapper kvar sen förra julen men kunde inte låta bli att köpa nytt...
Bland annat helvitt papper...det blir så snyggt med röda snören och en fin etikett...Tycker jag :-)



Första julkortet kom idag!!! Jippi!!! Tack vännen! <3 (Ni som följt mig vet att jag gillar julkort, både att ge och få. Sen får alla andra tycka vad dom vill ;-)

Nu är TV:n på. Nobelbanketten. Verkar svårt för kvinnorna att ta sig ner för trappan i sina vackra festklänningar. De ser spända ut. Och nu ska det skålas! Skål då! Viktoria är otroligt vacker i rött. Kan jag upplysa om ;-) Prins Daniel konverserar glatt med sin bordsdam. Carl-Philip och Sofia tisslar och tasslar med varandra. Statsministern ser glad ut. Kul för honom att vara med. Kanske enda gången? Bara en kvinnlig pristagare. May-Britt Moser i medicin. Hon får sitta bredvid kungen. :-)
Och nu blir det underhållning. 

Och jag vaknar till och inser att tvättmaskinen stannat och det är dags att tömma den. Så jag lämnar Blå Hallen  för att hänga tvätt. 
Alla lever vi våra verkligheter....;-)

10 december
Lucka 10
Nu i denna sena timma
Jag inte orkar rimma
Jag önskar alla en god natt
Och
SKÅL!!
<3

Det blåser här men inte så mycket som västerut. Håll i hatten och var rädda om er! <3




Kommentera inlägget här :