"Bra gjort!"

publicerat i Allmänt;
Lucka 7


Morgontankar
Ja, men okey. Har solen orkat stiga upp och brutit sig igenom molntäcket så är det väl skam på torra land om inte jag ska kunna ta mig upp och stråla lite jag också ;-)

"Stråla" kanske var att ta i ;-)

Eftermiddagstankar
Fortsätter det där "utrensningsprojektet" som jag startade igår. Denna gång på jobbet. Det behövdes verkligen där också!
Känner mig nästan nöjd med mig själv. Men bara nästan. Eller förresten: Jag Är Nöjd Med Mig Själv!!!
Hmm...det där kändes ju riktigt bra...att uttrycka sig så...inte väluppfostrat kanske...inte så "svenskt" kanske...men härligt! Man måste få vara nöjd med sig själv ibland! Klappa sig själv på huvudet och säga: "Bra gjort" :-) Eller hur? 

Kvällstankar
Kanske dags att börja skriva julkort? Inte för att jag "måste", utan för att jag vill! Det är en av de få traditionerna jag håller på med :-)

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :