Alla dessa ansikten

publicerat i Allmänt;
Ni som följer mig vet att jag älskar att se på konst. :-) Idag var det dags igen. I vackra Österbybruk. 
I fina sadelmakarlängan ställer Stina Wollter ut under juni månad.
Stinas tavlor är "annorlunda", spännande, lekfulla...alla dessa ansikten...ju längre stund man tittade desto fler ansikten dök det upp...

Bilden tog min syster Konstnär: Stina Wollter

Här en konstbild på en tavla som inte fanns med på utställningen. "Lager" heter den. Kol/akryl. Stina Wollter

Känns alltid bra att titta på konst, tycker jag. Det ger mig energi :-)

Jag sätter aldrig på mig "vad-föreställer -detta-glasögonen" när jag går på utställning. Jag betraktar, tar till mig och låter tavlan tala. Då blir det spännande. Tycker jag. :-) Konst ska vara upplevelse :-) "Tycker jag"...hi hi...jag upprepar mig idag...

Vi avslutade Upplandsbesöket med fika hos min syster. Lite "gofika" ;-) Och där väntade en överraskning. Hennes yngste son med barn var där. Så roligt att få träffa dem. Speciellt den yngsta som bara är tre månader :-) Så gott att få hålla i en sån liten <3

Söndagkväll. Tvättmaskinen dånar. Fotboll på TV. Mulet ute. Bara ibland lyckas solen tränga sig igenom.

I morgon är en annan dag.
Och solen går upp för dig och mig igen :-)
❤️



Kommentera inlägget här :