Lämnat spår...

publicerat i Allmänt;

Vackra ÄNGSKLOCKA <3

Så kom den, den riktigt varma sommardagen :-)
Bara att njuta <3

Inspirerad av en fin vän genomförde jag ett yogapass utomhus idag. Skönt. Men oj, oj, vad stel jag är....

Användning av inköpta solcremer! Minsann! :-)

Jag är verkligen ingen vän av insekter  men när de sitter så där stilla och ser intressanta ut, då fotar jag. Snabbt och försiktigt, så det blir lite "suddigt" ;-)
Timmerman heter denna krabat.
Bara måste kolla med Solöga om den har något budskap till mig. Och ser man på, mycket passande! :-)
Timmerman
"Arbeta metodiskt för att iscensätta ditt stora projekt. Min gåva till dig är att ta itu med en liten bit i taget."
"Behåll lugnet", säger denna skalbagge.

Okey, ska försöka! ;-)

Det finns en tid för allting. Och denna sommar är en del saker lite sena, men ändå. Idag var det dags för första "tådoppet" i sjön ;-)
Riktigt skönt var det. Men hela kroppen? Nja, inte än :-)

Vackra, vita rosenbusken blommar för fullt. Alla grenar utom den här vek ner sig i den ljumma lätta vinden. Den här kaxiga tittade stolt upp och ville inte ens "bocka" ;-)

Härliga molnformationer på himlen idag. Ser ni "den glada hunden"? ;-)

Hoppas att ni alla haft en fin söndag!
Ljus och Kärlek
❤️

Nu har jag lämnat spår efter mig igen...;-)

Kommentera inlägget här :