Möten och samtal

publicerat i Allmänt;

Det regnade på ön idag. Det gjorde inget för vår del. Vi hade två underbara möten inbokade. Först en syssling som jag inte träffat på över 40 år! Ett härligt möte. Samtalet flöt på som om vi aldrig haft detta uppehåll. Med vissa människor bara finns den där omedelbarheten. Den ger "mersmak". :-)

Eftermiddagen och större delen av kvällen tillbringade vi tillsammans med min farbror och faster. Vi glömde bort tiden. Samtalet blev djupare och djupare. Som det ofta blir när vi möts. Det finns en förståelse och ett förtroende mellan oss som jag uppskattar väldigt mycket. Jag står min farbror nära. Det känns fint <3

Nu blir det en slapparkväll på rummet. Regnet har upphört. Livet känns gott.

Fönster. 1600, 1700 och 1800-tal. Bungemuseet.

Ängel. Krusmyntagården

Sov gott! Dina änglar vakar över dig.❤️

Kommentera inlägget här :