Något är definitivt på gång...

publicerat i Allmänt;

23 december. Dan före dopparedan.

"Någonting är helt klart på gång. Någon är helt klart på gång. Matte och husse far omkring som yra höns i lägenheten. Det prasslar av papper än här än där. De blir väldigt irriterade om jag råkar sticka ner min nos i någon kasse. Men jag gillar ju paket! Det mest mystiska är en stor köttbit som ligger på diskbänken och doftar allt mer gott ...Om man skulle försöka att...nähä, nu ska vi ta rn tur med bilen igen...suck..,något är definitivt på gång..."

Jag tycker om att änglarna känns nära under julen. Särskilt skyddsänglarna nu när så många är ute på vägarna. 

Julänglar. (En har nog råkat smeta på sig för mycket läppstift! Hi hi...)
Min pyttelilla julängel <3

Dan före dopparedan. Var rädd om dig. Kör varsamt, både på vägen och i övriga livet. Så att vi alla får en välsignad Jul. 

❤️

Kommentera inlägget här :