En ny röst i himlen

publicerat i Allmänt;
"I himlen sjunger nu en ny röst, hög och klar. Befriad från kroppslig smärta och själslig trötthet.
Men på jorden har vi mist en ängel."

Thomas Sundström
för Länsteatern på Gotland

Ainbusksångerskan Josefin Nilsson är död. Hon blev 46 år. 

Vissa människor är så där alldeles extra "levande". De har en extra glans omkring sig. Stark inlevelse och stark utlevelse. Och skönhet. Så uppfattade jag Josefin Nilsson...<3
Vila i frid
❤️

Så fick man då åter en påminnelse om livets skönhet och livets skörhet. <3

Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till era hjärtan så som den jag är
den jag försöker vara
ge mig min morgondag
min enda önskan nu och här
älska mig för den jag är

Se fjärlisvinges slag
i alla himmlar fara
se alla ögon
blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är

(solo)

Låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är
Se fjärlisvinges slag
i alla himmlar fara
se alla ögon
blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min ENDA längtan nu och här
älska mig för den jag är
Min ända längtan nu och här
älska mig för den jag är

- Ainbusk -
❤️
---

Låt livet komma nära...

Älska mig för den jag är....

Ge mig min morgondag...

Låt oss vara rädda om varandra!
NAMASTE
❤️




Kommentera inlägget här :