Skyddsänglarna

publicerat i Allmänt;

Jaha...jag hade skrivit ett långt inlägg om utseendefixering, kvinnokroppar och Ronaldo och avslutade med skyddsänglar...(Vilken härlig mix va?)Vad händer? Rätt som det är finns inte inlägget kvar! Suck...men lugn, jag har överlevt såna saker förr...fniss... Tydligen är det någon eller några som vill komma fram och vara med i dagens inlägg...bara dem...skyddsänglarna ;-) Okey!

Hur har du det med din skyddsängel? Jag har bra kontakt med min men tror att hen har det lite jobbigt ibland. Med mig, alltså ;-)

Men inte fullt så jobbigt som denna stackare har det, hoppas jag.

Skämt åsido, jag uppskattar min skyddsängel. Känner mig trygg. Och tacksam.
Du kanske inte tror på änglar? Det är okey, de tror på dig. ;-)

Nära är vi
Fast du inte ser oss
Nära dig
Av kärlek
Då och nu
Och alltid
Be oss
Om hjälp
Om stöd
Om svar
Om tröst
Om skydd
Vi vill att du ska le
Av inre lycka
Kom
Ta våra händer
Så går vi
Din stig
Är vår stig

Änglarna

Min skyddsängel
Tack för att du alltid är med mig
Tack för att du valde mig
Jag vill be dig
Låt mig få vila under din vinge
Trygg
Tack

Tillbaka i torpet. Åskan har mullrat och det har regnat. Behövdes en urladdning, det var så kvavt och en sån tung luft. Dessvärre läser jag att vissa områden i landet har fått på tok för mycket regn under en kort tid. Hoppas att det inte blir tragiska konsekvenser.

Missade Sommar idag men ska absolut lyssna på Anders Kompass program senare.

Hoppas detta inlägg inte försvinner nu...;-)

Var den du är! Du är vacker! ❤️

Kommentera inlägget här :