39, 29 och 1978 :-)

publicerat i Allmänt;



Nej, det skedde inget mirakel ;-)
Det var inte Sveriges EM detta. Men jag kan lugnt konstatera att yngste sonen haft en fantastisk upplevelse där nere på Rivieran med tusentals andra svenskar. Och det känns viktigast. För hans mor. ;-) Nu är han och polarna i Italien...lyckostarna! Det dyker upp bilder på palmer, stränder, vackra vyer....:-) 

Och så finns ju Island! Vilka vikingar! ;-) Dem håller vi på, eller hur?!

Midsommarafton i morgon. Som alltid dyker minnena upp från alla midsomrar här i torpet. Alla vänner och släktingar som varit här och firat med oss. :-) Alla olika sorts väder och alla olika midsommarstänger vi byggt och klätt. Härliga minnen. <3
Ett mycket gammalt kort ;-) Jag klär midsommarstång 1978! (Har jag varit så smal?)


I år firar vi ensamma, maken, jag och hunden. Blir lite champagne i morgon. Då vi firar 39-årig förlovningsdag och 29-årig bröllopsdag! Skål för oss! :-) 

Vågar man hoppas på att britterna blir kvar i EU? Yes or no???
Jag kommer ihåg hur pratet gick inför Sveriges omröstning om medlemsskap. "Våra tomater kommer inte få se ut som våra tomater gör nu och gurkorna måste vara raka"...osv...Jag röstade nej, inte på grund av gurkorna, mer för att vi "minsann klarade oss själva"...Men nu är vi där och jag är mer positiv nu (tror på samarbete) men är besviken på att vi inte kan samarbeta i flyktingfrågan...

Lilla späda, söta Skogsstjärnan. Värmlands landskapsblomma :-)


Vår Pavvo träffade kompisen Santos nere vid sjön. Santos badade men inte Pavvo...som vanligt...men leka gjorde de gärna tillsammans :-)


Himlen klockan 22.30 igår kväll...

Önskar Dig en fin och skön Midsommar! 
❤️




Kommentera inlägget här :