En sån kramig dag

publicerat i Allmänt;
Att samla intrycken från denna dag görs inte så lätt. Så intensiv. Så mycket fint jag sett, så mycket kärlek jag upplevt, så många kramar...<3 
Ockelbo, Sandviken, Falun, Borlänge, Ludvika och så landade vi på Hälsomässan i Smedjebacken. Vilket vackert landskap Dalarna är! Slutar aldrig tjusas. Kan tyckas vara långt att åka för en hälsomässa, men när man vill träffa en speciell vän, då är det inte så långt :-) Och så tre andra vänner också att kramas med :-) Fascinerad gick jag runt på den vackra hembygdsgården och konstaterade att jag inte hade en aning om att det finns så många healingformer...Med på hemresan har jag present till maken, plantor, vängåva och en varm känsla inombords. Och så denna fyrklöver som min vän hittade precis innan vi möttes idag :-)
Lite kantstött blev den under hemfärden men jag är så glad över den. :-) 

I torpet väntade sönerna och barnbarnet. Nu blev det full rulle direkt. Hopp, spring, dans och bus. Sönerna åkte hem och vi är nu kvar här maken och jag med hund och världens sötaste två och ett halvtåring. Hunden är svartsjuk och ställer till med bus för att få uppmärksamhet men just nu har lugnet och tystnaden lagt sig över oss. ;-) Barnet sover, hunden sover och...jo, minsann maken också ;-) 

Dockan ska också få kex...;-)

Jag tänker inte sova riktigt ännu...måste samla intrycken, bearbeta och göra en beställning...

Fin vänskapsgåva <3

God natt och sov gott, denna fullmånenatt. :-)
❤️





Kommentera inlägget här :