I slutet av november

publicerat i Allmänt;

Jo, bocken brann...
Om detta vill jag bara säga: jag förstår inte det här behovet av att förstöra. Förstöra andras glädje. Förstöra andras arbete.
Och...
När jag läser kommentarer på nätet så tänker jag: det är märkligt vad många "vet" en massa om något som de tydligen inte har en aning om...

Idag blev det en "provdag". Åkte in till stan och jobbade. Det gick bra i början, jag blev så glad för jag älskar att jobba, men så kom tröttheten och mattheten och la sig som ett tungt lock över mig och dessvärre satte värken in också, i hela kroppen. Tacksam att jag har en make som lagar mat och pysslar om mig. <3

November börjar gå mot sitt slut. Höstmånad går över i vintermånad.

Tycker om den här bilden och dikten ur "Poesidagbok"

Värme, ljus och kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :