Det jag orkar, det jag vågar...

publicerat i Allmänt;

Efter snö kommer ...regn...

Efter Februari kommer...Mars...
Mars är första vårmånaden! :-) 

Idag gick solen upp 06.53 och den går ner 17.15...även om jag inte sett den på hela dagen så vet jag ju att den finns där ;-) 


Orkar inte skriva mycket idag men delar lite fint jag hittat <3


Andas.

Andas in.
Andas ut. 
Medvetet. Om igen. Stanna upp i stunden du givit dig själv. Just nu, just här.
Andas. 


Hi hi :-) Det vore väl nåt det! Varför inte? <3


Och så är ju den här dagen inte vilken tisdag som helst...

:-))

Den här gamla Beatles-bilden hade min syster som pussel. Jag fick affischen men den har jag gett bort till en Beatlesfantast. Blev glad när jag såg denna på Fb. Kan du se vilka Beatles-låtar som finns symboliserade i bilden? Jag hade facit förut...;-)



Kreativ Insikt

Tackkortet som jag drog idag. Måste klura litet på det ;-) 


Från min vrå av världen:
Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :