Sommarkväll

publicerat i Allmänt;

Jag älskar sommarkvällarna efter varma soliga dagar. Särskilt vackert är det vid grinden i närheten av växthuset. 

Vi är åter i torpet efter en dag i stan. Jobb, tvätt och städ. Och med oss hit har vi yngste sonen <3


Idag fyllde vår hund år. 10 år! ;-) 
Hipp hurra gamla gubben. Men ibland är du fortfarande lite valpig :-) Hur som helst, en fin kille är du. <3

<3

Tänkte när jag åkte genom stan idag, hur vackert det är med all grönskan. 

Men krångligt att ta sig fram med bil. Nästa hela stan är ju uppgrävd! Vägarbeten och underhåll brukar det vara under sommaren men så mycket som det är nu tror jag inte jag sett förut.
Men å andra sidan så har vi inte så bråttom...

Nu säger jag god kväll och god natt <3

Var inte rädd. Men var rädd om Dig.
Änglar finns vid din sida.
❤️

Kommentera inlägget här :